.
.

Kwaliteit en verantwoord

Onze teamleden zijn overdag bezig met het leveren van kwalitatief zonnepaneel installatie. Zij zorgen ervoor dat u tevreden bent en dat uw woning en/of bedrijf wordt voorzien van een goede zonnepaneel installatie. Onze teamleden worden aangestuurd om iedereen vriendelijk, respectvol en netjes te behandelen. Behandel elkaar zoals je zelf ook behandeld wil worden. VTO geeft zijn teamleden stabiliteit, vertrouwen, vastigheid en zekerheid. Dit door de CAO na te leven, teamleden zelf in dienst te nemen met vaste uren en eigen materialen te geven. Het gevoel van eigen verantwoordelijkheid, samenwerking en teambuilding staat hoog bij de teamleden van VTO.  De samenwerking tussen klant, teamlid en VTO wordt door deze filosofie geoptimaliseerd en nageleefd.  

Teamlid, de klant, de omgeving, de natuur en winst zijn onze kern prioriteiten om maatschappelijk verantwoord te ondernemen en om een langdurige samenwerking met u aan te gaan.


Communicatie en afspraken onderhoud 

1.      Offerte en/of telefonisch akkoord met mail bevestiging.

2.      Woning en/of bedrijf wordt ingepland met andere klanten in hetzelfde postcode gebied.

3.      Communicatie van werkzaamheden worden ongeveer acht dagen van te voren gecommuniceerd via de e-mail naar de klant.

4.      Zonder tegen bericht gaat de klant automatisch akkoord met de dag, datum, werkzaamheden en het bedrag.

5.      Klant kan de zonnepaneel installatie wijziging of verplaatsten vier dagen voordat het onderhoud werkelijk wordt uitgevoerd.

6.      VTO voert het onderhoud kwalitatief uit op deze dag.

7.      Werkzaamheden kunnen worden verplaatst met als voorbeeld weersomstandigheden, klant krijgt hierover een bericht en een nieuwe datum voor de onderhoudswerkzaamheden.

8.      Klant heeft twee werkdagen na uitvoering van onderhoudswerkzaamheden de tijd om onvrede te uiten over de werkzaamheden. Na deze twee werkdagen zijn de werkzaamheden automatisch met tevredenheid uitgevoerd.

9.      Wanneer werkzaamheden niet met tevredenheid zijn uitgevoerd, dan komt VTO opnieuw langs voor herstelwerkzaamheden.

10.  Betaling

         a.      Het bedrag wordt ongeveer 1 week naar uitvoer van het onderhoud geïncasseerd van uw bankrekening wanneer dit nummer bekend is bij VTO.

         b.     Bij tevredenheid vraagt VTO de klant het bedrag binnen twee weken over te maken op de bankrekening van VTO.

11.  Klant heeft geen betaling overgemaakt op naar het bankrekeningnummer of contant betaald? Na drie weken stuurt VTO een herinnering per e-mail.

12.  Klant heeft na vijf weken niet betaald? Na vijf weken stuurt VTO een herinnering per post.

 
E-mailen
Bellen
Map
Info
LinkedIn